ירון אברהם

ירון אברהם

להתמודד עם האתגר: ירון אברהם בהרצאה מעוררת השראה

בתור ילד למשפחה מוסלמית קיצונית, הוא לא חשב לרגע שבמהלך חייו הבוגרים הוא יהיה יהודי הדוק, ששירת כחייל לוחם בצבא ההגנה לישראל ומספר את סיפור חייו לעשרות אלפי אנשים. בהרצאותיו, מביא לידי הקהל את האתגרים והטלטלות שעבר במהלך החיים, שעיצבו והפכו אותו למי שהוא היום, ומעורר השראה בקרב רבים לקום ולפעול למען השינוי והצמיחה בחייהם. הכירו את ירון אברהם!

הרצאות משנות חיים: המסע של ירון אברהם

בואו לשמוע על סיפור חייו המפורט של ירון אברהם, איך עבר ילדות קשה שכללה לא מעט התעללויות, טלטלות וייסורים והגיע בסופו של דבר לשירות מלא כלוחם בצה"ל כולל התגיירות.

ירון אברהם מזמין אתכם להצטרף לעשרות אלפים שכבר שמעו את סיפור חייו וקיבלו מסרים רבים לחייהם, ולהזמין אותו לספר גם עבורכם את הסיפור. זאת, לצד הרצאות נוספות על העולם הערבי בכלל, ועל החיים בחברה סגורה עם חוקים משלה.

מילד במשפחה מוסלמית ועד ליהודי מן המניין: סיפורו של ירון אברהם על קצה המזלג

ירון אברהם נולד בעיר לוד למשפחה מוסלמית קיצונית, ומהר מאוד חייו הציבו בפניו לא מעט אתגרים. בהיותו בן 9 בלבד, נרצחה אחותו מול עיניו על רקע נסיבות בלתי נתפסות ו"כבוד המשפחה", מאחר שראה זאת והמשפחה חששה שמא ילך ויספר לאחרים, ירון הוגלה על ידי משפחתו למסגד בעזה.

בעזה, חונך על ידי מנהיגים קיצוניים מהעולם המוסלמי להיות שהיד, וכמובן שעל הדרך גם לשנאת יהודים על ידי שטיפות מוח על בסיס יום יומי. עד מהרה, ולאחר התעללות לא פשוטה שחווה במסגד, סולק גם ממנו למסגד בעיר חברון, שם ניסה לחזור לבית ילדותו אך גם משם ברח ולאחר מכן התגורר בבית קברות מוסלמי.

באחד מן הימים בבית הקברות, פגש ביהודי טוב לב שהיווה עבורו את הצעד הראשון בדרך לחייו החדשים, ולימים התקרב יותר ויותר לדת היהודית, עד שהתגייר, התגייס לצבא ההגנה לישראל ושירת כלוחם קרבי, והיום מרצה על סיפורו ברחבי הארץ, עם קהל של עשרות אלפי אנשים עד כה.

למצוא את הכוחות להתגבר על כל מכשול

כאמור, ירון אברהם מספר כיום את סיפורו ברחבי הארץ כחלק מהרצאותיו הרבות אותן הוא עורך. בין הרצאותיו השונות הוא מזמין את כל מי שמעוניין בהרצאה מעוררת השראה, ליצור איתו קשר ולשמוע את סיפורו. כמו כן, תוכלו למצוא מגוון הרצאות על העולם הערבי ככלל, על התרבות, החיים שחברה העברית ועוד.

במהלך הרצאותיו, ירון יספר לכם כמובן את סיפור חייו, לצד העברת מסרים רבים אודות הגבורה והאומץ שנמצאים בכל אחד ואחת מאיתנו, הדרושים לנו על מנת להתגבר על כל מכשול, גם ברגעים החשוכים ביותר של חיינו.

אז אם גם אתם מעוניינים לשמוע את סיפור חייו או את הרצאותיו השונות על העולם הערבי, צרו איתנו קשר עוד היום, נקבע תאריך מתאים, ותוכלו להנות מהרצאה מרתקת שלא תשאיר אף לא אחד בקהל ללא פה פעור. בין אם  הרצאה שתשאיר את הקהל עם השראה רבה שתעזור לו להתגבר על כל מכשול בחיים ולמצוא את הכוח והגבורה לעשות את הדברים הנועזים ביותר, ובין אם הרצאות מעשירות, שיוסיפו לקהל ידע רב על החברה הערבית שסובבת אותנו. כל מה שתרצו, אנחנו מחכים לכם!

השאירו פרטים וניצור קשר בהקדם