השתולה - צבי יחזקאלי
השתולה
הרצאה על השתולה
הרצאה על הסדרת שתולה
צבי יחזקאלי השתולה
צבי יחזקאלי - השתולה

השתולה - סדרה עוצרת נשימה של צבי יחזקאלי

"השתולה" סדרת דוקו-ריגול מאת צביקה יחזקאלי בחמישה פרקים.

 

סיפורה של ק. צעירה סקנדינבית מתחיל כאשר היא מגיעה לארץ כתיירת, ומגויסת בתל אביב לתפקיד סוכנת מודיעין ומופעלת על ידי ארגון ביון פרטי שמטרתו לעזור לישראל במאבק שהיא מנהלת מול ארגוני החרם הפלסטינים ברחבי העולם.

הסדרה חושפת לציבור בפעם הראשונה תיעוד אותנטי של מה שבאמת קורה מאחוריי הקלעים של ארגוני זכויות האדם הפועלים בגדה וכיצד נערכת המלחמה התודעתית שלהם נגד ישראל. 

 

ק. הושתלה בארגון זכויות אדם של ה ISM  ובמשך שנתיים וחצי תיעדה את פעילות הארגון. תחילה כפעילה מן המניין שעסקה בתיעוד פעולות הצבא בחברון, ומשם התקדמה לאט לאט, עד שהגיע אל הפעילים הפלסטינים הבולטים במלחמה התודעתית מול ישראל.

היא רוכשת את אמונם ומתקדמת בסולם הדרגות והופכת לפעילה בולטת ומרכזית, ק. מצליחה להגיע לדמויות מובילות במנגנוני גיוס הכספים של הארגונים הללו ואנשי חמאס הפועלים באירופה ובארצות הברית.

 

בכירים אלו חשפו בפניה את מנגנון גיוס הכסף, ואת הקשר בין ארגון האחים המוסלמים, ומפקדת החמאס באירופה לארגונים זכויות האדם.

 

כל פעילותה מתועדת לאורך כל הזמן במצלמה נסתרת. זהו תיעוד מטלטל ואותנטי, שהיה כרוך לעיתים בסכנת חיים, שמביא למסך תמונות חסרות תקדים אל מאחורי הקלעים של המלחמה הפלסטינית במדינת ישראל חושף את שיטות הפעולה שלהם נגד ישראל והמערב . 

 

זהו סיפור של אישה מרגלת, שנמצאת לבד מול מצבי קיצון מתוחים ומורכבים, שהיתה מוכנה ללכת עד הסוף כדי לחשוף את האמת.

הרצאה מדהימה של צבי יחזקאלי על הסדרה "שתולה"

 

השאירו פרטים וניצור קשר בהקדם